torsdag 2 december 2010

Paket nr 2


Det här skulle kunna vara världens fulaste bild... min älskade iPhone är helt enkelt inte specielt bra på att ta kort. Men vore det inte för iPhonen så skulle jag inte orka blogga om något av mina paket så det här får duga. Vad är då detta? Ett örhänge? Man skulle kunna tro det, men även mitt otränade öga skulle säga att det här är en markör.... En superfin markör! Kan den kanske passa bäst i virkning? Eller stickning? 

Jag har bara använt plast-/gummimarkörer tidigare så det här är nytt för mig, men jag ska definitivt använda den här vackra markören så fort jag får tillfälle!! Tack igen hemliga vän, vilka bra paket du har gjort!

Jag hade redan igår mina aningar om vem som skulle kunna vara min hemliga vän och idag förstärks de aningarna... det ska bli kul att se om jag har rätt!

Inga kommentarer: