fredag 31 december 2010

Avslöjande!

Det har blivit hög tid att avslöja vem som var min hemliga vän i adventskalenderbytet, men först måste jag berätta vad jag fick i de sista paketen. I paket 22 fick jag fler säkerhetsögon och en rosa säkerhetsnos... de är inte med på fotot eftersom de ligger på övervåningen och jag kände att jag måste få detta inlägg avklarat nu :-). Det ska i alla fall bli jättekul att virka amisar nu när jag har ögon och nos!!

I paket 23 fick jag en kortlek och tärningar - för att få kvällen före julafton att gå lite snabbare :-).

I julaftonspaketet fick jag de jättefina spiralstickade pulsvärmarna. Jag har velat göra pulsvärmare hur länge som helst, men jag prioriterar aldrig saker till mig själv. Stort tack till Magdalena som har bloggen Virkaholic!! Jag saknar paketöppningarna varje morgon och du fick verkligen ihop fina saker!


Jag var hemlig vän till Denice och vad jag gav henne kan man se i hennes blogg Pyssligheter.

1 kommentar:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Liksom alla andra drabbades jag av prestationsångest och tyckte inte att jag fick ihop nåt bra men har väl insett att vad jag tycker är ovesäntligt, huvudsaken är att du är nöjd =)

Jag tror att alla mottagare är nöjda ;)

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!